Lady Bug Note Generators

(: Bunga VS Kumbang Saye :)

Sunday, December 19, 2010

Takutnya Perasaan

Noon everyone!! da mangun lom nih..gosok gg dah?mandi dahh?makan pe td bekpess??huhu watpe sundae monim yg dingin tadi?b'joggingkah?ke joging atas katil sambil diselimuti comforter yg tebal2 tue kan..huhu..dan sebenarnya..aku sepatutnya bgn awal pagi arini..sebab dah set cantek2 dah appointment ngan Cik Puan Nadia utk berjoging di taman tasek sebelah Amcorp Mall tuh..huhh..tp nk wt camno..segala impian tak semestinya jadi kenyataan kan..huhuh..sorila cayamku cik puan nadia..i terpaksa membatalkannya even masa tuh u dh dtg tercegat dpn pintu..i ta larat sgt yunk.kang tetibe ngah berjoging..tetiboo den pengsooooooon..camno..sape nk jawab..tok kadi nk jawab??hahah..sori sgt2..mak mengantok bagai nk rak pagi tadi yunk.cam di gam2 cap gajah dahh.ape taknya..orang lain baru bangun aku baru nk tido..hmm..leteh jugak berjaga malam ni.nila kot pestime aku rs camni..dlu masa stdy oke je kot..stay up sampai x tdo..den g clas..akhirnya menidurkan diri kat dlm kelas.huhu..disebabkan x tdo semalaman ni lah menyebabkan aku rasa seperti kurang tenaga..kurang energy..huhh..agaknya camtula jgk perasaan pak guard atau mak guard yang menjaga keselamatan kita semua tu kan.berjaga di waktu mlm.tp dorang tu kje.tu kje dorang.huuu.tu tanggungjawab dorang..makanya..haruslah dorang menjaga dan melaksanakan tanggungjawab tu dengan penuh rasa iklaz di samping mencari duit yang halal kann...hmm...panjang plak ulasannya kan...hemoih-hemoihhh :P

hmm..kalo korang nk tau..time matahari da naik atas pale nilaa plak aku baru je membangunkan diri ini, stelah x tdo smalaman..betolla org ckp..kita perlukan rehat da tdo yang cukup utuk mengembalikan dan mencergaskan diri kita ni kan..aku x nafikan..hehee.oke2 bangun2 jer trus melekat kt lptp nih..mandi punn melom nih..hehe..

hmm..ekceli ada beberapa sebablaa yg menganggu ketenteraman fikiran aku lam nk lelapkan mata smlam..uols nk tau?nak tau knape sy x tdo? sebabbbbbbnyeeeeee..sebabbbbbbnyeee adalah...saya TAKUT nk tido jerr..bukan sebab ape2 pun..takut nk tido sorang-sorang..TAKUT duk lam umah sorang2.takut..bimbang.risau semualah perasaan masa tuh.bercampur2..aku tau semua tu hanya imiginasi aku jerr..aku yg pk lebeh2..hmm..dan mana plak perginya yg lain..mana-mana perginya sume org dlm rumah nih??mana kakak aku..mana sumer hausmet aku?mana dorang..hmmm..

Yelah aku taw sume ada hal masing2 yang menuntut mereka mengeluarkan diri dari rumah tersebut pada hari dan waktu tersebut..makanya, tak perlulah dipersoalkan kemana dan dimana mereka berada pd waktu tuh..tp yg pastinya..kakak aku balek kg masa tuh..aku plak??dengan keyakinan yg tinggi..masa tu laa..ingatkan mampu dan berani duk sorang-sorang kat umah..Akibatnya..Ya Allah..tuhan je yg tau..Takut sekali untuk menutup mata..sehinggalaah ke suboh aku berjaya menahan mata daripada tertidor...after smayang suboh barula aku tdo..penat plak menahan mata tu kan...aku takut nanti if tertidor akan jd pape..takut org jahat datang..takut mimpi hantu..macam-macamlah..padahal klo x tdo pun ape-apepun bole je t'jadi kann..hmmm..disebabkan perasaan takut tuh..aku siap amik yassin..letak sebelah bantal..wat sebagai teman..hehee.klo baca lg elok kan..bagaimanapun alhamdulillah tiada apa-apa yang tidak sepatutnya berlaku..Alhamdulillah..syukur sangat2 -__-


!tulah alkisahnya malam td..nasib baik semalam bukan malam jumaat..hehe..so..pengajaran dari kisah ni..aku rasa aku mmg tidak mempunyai keberanian untuk duduk dan tinggal sorang2 even dalam rumah sendiri..huhh..len kali aku akan plan awal utk g menginap dan check in kat mane2 umah kawan aku yg berdekatan sekiranya ditinggalkan bersendirian la kan..huhu..


Okeilaa u0ls..ceq nk g mandi..nk bersiap..nk kuar g jumpe member ceq..cik kuzi...dah set dah...kol 2 jumpa beliaw kt masjid jamek..ada urusan perlu disetelkan..hehe..bunyi cam pentingkann.huhuu..sememangnya penting pun..perjumpaan ni penting kerana mereka akan menunjukkan aku lokasi sebenar...jeng..jeng..jeng..yg bakal aku pergi rabu nanti!!huhuu..mane aku nk pegi..ok..lam nxt entry aku jwb balek..:P


k laa uols..betol2 nk g mandi daa nih..boiboi..^___^..
nak wangi2..hekkk


                       
                               

2 comments: