Lady Bug Note Generators

(: Bunga VS Kumbang Saye :)

Thursday, July 14, 2011

TENTANG SAYE :D

AwwWWw..Cakkkkkk!!! Assalamualaikum wbt..:D
haaaa...aduyaii arini terlalu banyak pulak mase..terlebih2 masa duk depan leptop..fuhhh...rase kematu dan lenguh2 dah otot montot yg montokk :P
(sile jangan geli mat..geli mat yerr korang2)huhuuu..muntah hijau pulak korang nanti..lol  :P

okeh..arini nak bercerite sikit tentang diri sendiri..huhuu..bukan ape..saje je kan..suh korang tau serba sikit tentang diri ini..uhuuhuu..: macam ada yg nak amik kisah pulak kan..huhuu..takpe..takpe..do i care u care or not?? uhuuhu..

OK.Ok korang2.klo org tanye, awk siapa?? atau siapa awak??haaaa..biasanya apakahh jawapan meleTopp yang selalu korang bagi??adakah korang akan otometik berterus terang??


kalau saya lah kan..biasanye, saya akan tengok dlu sama ada org tu betul2 nak tau ke saje main je kan nk kenal atau kawan ngan kita.manetaw ala kononn2 je mereka interested nak hamik tau pasal kite kan..padahal..hanya mereka dan tuhan saje yg tahu niat mereka kannnn...

ok..bile kite dh pastikan org tu mmg betul2 nak kawin...eh! nak kawan ngan kite baru la kite betul iklaz btau dia pasal kite..tu pon jangan la 100% betul2 punyer!!! haaa..karang buatnye orang tu penjenayah ke, penyamun ke, penskodeng ke? tak ke naya 200% la pulak kannnn....
so kite kene beringat2 dan selalu berwaspada..Tak semua org sekeliling kita ni JAHAT..tapi tidak juga semua mereka adalah BAIK...jadi kite mesti tahu menilai dan pastikan pilihan kita adalah yang TERBETUL sekali...wuhuhuu...: ayat dah salah tatabahasa dah niaaa...:p

ok..usah merepek dan buat kerepek panjang lebar..mari kita berkenalan ngan diri ini yang serba kekurangan ini...wuhuhuu


TENTANG SAYA:

                                                        pic edisi semalam : 13 July 2011:

NAMA ?: panggil je wawa..wiwi pon boleh..malah ade yg panggil   aku wewe..sangat sengal ubi je kannn..huhhh.suke ati mak datuk korang laa..jangan panggil aku DATIN SITI NURHALIZA sudeyyy..awwwww kelip2 mata *___*..DATIN WAWA insyALLAH..heuhuee

UMUR ?: umur 20++,,ni penting sebab ade yang tanye aku skola form brape semalam..aduyaii sangat baby faces ke apekah??hahahaha...:D aku dalame kot tak skola..hehee.bukan tapenah berskola yerr..mak aku pnh skolahkan aku dulu..tapi masuk thn ni dh dekat 7thn aku ta g skolah..huhuu agak lame kan..bukan ponteng yerr :P
yelah last aku skolah kt pom 6 dolu..pastu aii continue stdy kt UMS yang tercantik dan terindah dengan kenangan tuuue kann..
3yrs pastu ngan gembiranye aku dh slamat abis belaja :D

ASAL MANE? : haaaaa,, bagi soalan ni selalunye aku cukop suke tipu org..teheeeeee..biasanye aku akan ckp : i'm from SEOUL, Korea,,haaaaamik kawwww..nampak cam korean bebenow la kann..hahahhakkk puii.korean celup budu jelaaa kan...hahaa..
i kelantanese yerr boiboi and gegel..teheee...:p arap maklum,


MISCELLANEOUS

(bajet macam resume pulak kannn)..eyuuuuwwwwwkk :p
saye juga seorang ANAK kpd Uncle ISMAIL dan Aunty KAMARIAH
seorang ADIK dan juga seorang KAKAK (haaaa..sila jgn terkeliru yerr...(ade 7 siblings kesemuaanye..n aii numbe fiVe!!
:gimme five plissssss:: papp..papp ^___^
sorang yang suka buat lawak ngan kawan2nya dengan harapan kawan2nya selalu hepi2 slalu...biase kalau gelak, memang tak sah kalau tiada guling2 dalam adegan tersebut..wuhuhuu..:D
selalu nk je org sekeliling gumbira jadi akan pastikan ckp/share bende2 yg hepi2 je..yg pahit..kelat tu simpan kedap2 lam kotak ati perasaan.walaubagaimanapun sebagai manusia, kadang2 kita tak dapat nak selalu geumbirakan, puaskan, hati org lain.
kadang2 selalu jugak cenggini :

----> :| muke masam sbb byk makan asam..

----> :P kdg2 suke wat camni bile amik gamba..huhauauaa..

                              
----> :( sedih layan perasaan


----> :0 terkezutttt berokk bile dikejutkan!!!anjattt gegel.weee

----> :D gelak hobi no.1..klo jupe sepah mesti best sbb dorang mesti leh buat mate aku berair2 sbb lawak doranggssssss..

                              
----> :) suke hati/ tak suke serabut2

                              
----> :/ ngumpat edisi terhad/ sampai herot mulot(bahase  
lembut adalah gossip girls ..teheee

                              
----> ^________^ tersenyum lebor


----> *________* perasan cantek/ verangan



hemmm...so jika kadang2 saya tercakap kasar dan melukakan hati anda, maap dihulur yerrr...i'm sorrrryyyy ..


oklah..sebelom bersurai utk makan tengahari ni..nak share sikit tazkirah pagi td..teheee...

hidup kita ni indah andai ianye spt pelangi..namun, ia tak selalu ada, kadang2 muncul supaya hati yg resah kembali riang, tenang, senang.. syukurlah andai hari kita cerah dan terang, tidak malap, gelap dan suram. Moga ALLAH sentiasa ada memberi kita Hidayah dan Petunjuk dalam lewati hari2 sterusnya..ingatlah, tiada yg lebih syg kita, hanya kita dan org sekeliling kita. jadi HARGAI merekaa :) ♥



I LOVE MY MOMMY AND MY FAMILY N MY LOVELY FRENZ..TANPA KALIAN, PASTINYE HIDUP INI SUNYI..






No comments:

Post a Comment