Lady Bug Note Generators

(: Bunga VS Kumbang Saye :)

Monday, August 15, 2011

BERGETAR JIWA





YUPPP bergetar jiwa dengar lagu ni..bukan ape..suke sgt ngan lagu ni dan jugak crite Ramadhan Terakhir kt tv3 tu..meh la layan lagu nie..katenya yg full version blom kuar lgi..Dis song by Pompa Bensin..JANGAN LUPA NAMAKU. Bunyi nama grup ni cam pyanyi indon kan..hmm, tak sure lah pulak..but papepun I LOVE dis SONG.. mari kita ENJOYYY..

                                                                 ^__________^

                                                            
Walau aku tidak bersamamu

Jangan engkau lupakan diriku

Walau aku tiada di sisimu

Jangan engkau lupakan namaku



Kerana

Aku mengingati mu

Kerana

Aku men’cintaimu



Andai aku

Bisa bertemumu

Dengan senyum ku tadah syukurku

Andai aku bisa menyentuhmu

Air mata pasti deras gugur



Kerana

Aku merindui mu

Kerana aku sentiasa

Menyintaimu oh sepenuh hati



Walau kamu

Jauh di mataku

Jangan aku hilang dalam kalbu

Saat kamu samar mengingati

Jangan aku terus kau lupakan



Kerana aku

Sentiasa mengingatimu

Kerana aku

Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati



Andai aku bisa memelukmu

Pasrah aku tabah diujimu

Andai aku bisa dicintai

Dengan rela menyerahkan hati



Kerana

Aku merindui mu

Hmmm Kerana aku sentiasa menyintaimu






CLICK PLAY :D ..mau dengar lagi..SILA KLIK LAGI..tenkiyuuuuuuu ^______________^




No comments:

Post a Comment