Lady Bug Note Generators

(: Bunga VS Kumbang Saye :)

Sunday, August 7, 2011

MAMA BOLEH!! & SELAMAT ULANGTAHUN NOINOI :D




7 . 8. 2011 . A H A D.
Day 7 Ramadhan. Alhamdulillah.
Tatkala sedang menaip nih aku bagai tersenyum sendiri------>syok sendiri lettew. hehehee
Papepun, arini aku rase BESTTTT sangat!!!
Bangun2 je sahur td around 5am gitue.ku bukak enpon,cekiout2 cket,
Yup today my sistah BIRTHDAY, yaaa..it's NOINOI buffday!!
U getting more OLDER yaa sistah!!hahaa
hv a blast one yaa sys!
Noi,
Aku doakan moga dirimu sentiasa diperluaskan dan dipermudahkan rezeki oleh NYA,
Diberkati dan dipanjangkan usia & rezekimu serta dipertemukan jodoh yg sebaik2nya
Moga Tahun ni dan Ramadhan kali ni akan menghadiahkan sesuatu yg bermakna buat kita sekeluarga,

SELAMAT ULANG TAHUN BUAT NOINOI ku..
NOR FARHANNA ISMAIL yg ke 2#?..hehee

Tunggu raya ni baru kita celeb ramai2 kat umah yerr :)

Tawu tak pagi tadi, pas je solat subuh,
Aku g kat mama, kejut mama solat subuh
Aku cakap kat mama,
Ma, bangun ma sembahyang subuh.
Yer, mama memang tak tido pun at that tyme. Aku nampak mata mama tak pejam pun.
hehe..saje aku kejut jugak.
Mama hulur tangan. Suh aku angkat lettew.
Aku cakap. Ma kena bangun sendiri. kena exercise.
Then aku kluar, g toilet, amikkan air utk ma.
untuk ma amik wuduk.
masuk je bilik, aku nampak ma dah pun bangun! bangun dengan sendirinya. Miracle bukan? humm
ALHAMDULILLAH syukur sangat2!
BOLEH pun ma bangun sendiri tanpa bantuan aku
Ma,
org suka sangat tengok ma td. tengok ma dpt bangun sendirinya.
BOLEH pun kan Ma?
Ma,
org harap sangat ma dapat sihat semula, jalan semula
org harap sangat ma dapat masakkan kitaorg makanan yang paling best waktu bukak puasa
org harap sangat ma yg kejutkan kitaorg waktu bangun sahur.
Rindu masa dulu-dulu..:(

Ma..
Ma kena kuat semangat
Ma tak boleh rasa lemah
Orang saja suruh ma kuatkan sikit,
walaupun org tahu ma takda daya
takda tenaga,
walaupun org tahu Ma sakit, Ma tak kuat, tapi Ma tak lemah kan?
Jangan hiraukan rasa sakit tu boleh tak Ma?
Kalau boleh orang nak Ma sihat macam sbelum ni.

Ya, org tahu kita tak boleh nak halang apa juga ketentuan DIA
DIA bagi kita kesihatan dan kesakitan
DIA nak uji kita,
dan sesungguhnya DIA takkan bagi ujian ni jika kita tak mampu hadapinya
DIA tahu tahap mana kemampuan kita
dan org tahu,
Ma mampu hadapi ujian ni. Ma boleh. Tapi kena kuat dan Semangat Ma kena kuat
Org tapenah putus mintak doa kat DIA
Moga DIA anugerahkan kesihatan yg baik buat Ma
Moga ma cepat sembuh dari penyakit ni
Tu je org mintak kat DIA

Ma cepatlah sembuh!!
orang nak sangat tengok ma boleh jalan semula
Semoga RAMADHAN ni ALLAH anugerahkan hadiah ini
Cukuplah.


INSYALLAH,
DIA MAHA MENDENGAR,
INSYALLAH DIA AKAN BG KESEMBUHAN kat Ma.
INSYALLAH pasni Ma akan dapat berjalan balik.
Ma dapat masakkan masakan ma yg best tu utk kitorang.
Kami semua rindukan masakan Ma.

Kami semua akan tunggu saat tu,
Saat ma boleh berdiri dan berjalan semula seperti dulu.










No comments:

Post a Comment