Lady Bug Note Generators

(: Bunga VS Kumbang Saye :)

Tuesday, October 4, 2011

friends lah kononnyer

tibe-tibe terpikir. what is the purpose of some person add us on Facebook but never greet us on real life? add sebab nak tengok gambar? nak stalk life aku? ataupun saje-saje add sebab profile aku timbul dekat People You Might Know ? tapi sebab paling besar, add semata-mata pernah join program skali, atau duduk dalam sekolah/ kelab/ kolej/ matrik/ universiti sama, padahal kalau terjumpe/terserempak in real life, buat-buat macam tak nampak, macam tak kenal. dan padahal lagi, status dekat facebook ialah Friends. friends palotak kau.





geram. geram sebab, kadang-kadang aku pun macam tu sebenarnye. kwn sampai ribu2..hmm.pekdahnye?? yelah takat duk LIKE..LIKE..COMMENT..COMMENT. nasiblah button UNLIKE tak tercipte..huhu..kalo ade..mmg bukan takat kwn ko dpt..malah lawan yg dicari..huhu..papepon hope kita dapat kawan yg sudi kongsi susah dan senang..kwn yg camtu boleh rasa, ade  instinct malah boleh bau lahh if kwn dia ngah susah. susah nk dpt kwn camtu. lucky lah kalao korang punye kwn camtu. hargailah mereka.


kadang-kadang kita tak hargai sesuatu sehinggalah kita merasai kehilangannya..

Maafkan aku teman, kiranya kdg2 bahasaku terkasar, aku termarah, kau terasa denganku, Aku mohon maaf kiranya kata2 ku buat kalian terluka, maafkan aku. sesungguhnya aku manusia biasa, tak lepas dari lakukan kesilapan. namun kdg2 aku tego pon utk kebaikan ko jugak. tapi kalo teguran aku ko tolak tepi, terpulanglah kat ko. aku cuma sekadar bg pandangan aku. ko ade option. sbb ko yg decide. bukan aku. aku syg kawan2 aku. aku juga harap korang juga begitu. kwn bukan sekadar tumpang gelak..malah kwn utk kongsi tangis dan airmata. kwn yg benar2 tulus akan jadikan maslh kalian sebagai mslh mereka dan akan cuba mengatasinya bersama. Tanpa tinggalkan kalian di saat sukar. Aku percaya aku ada kwn seperti itu. harap kalian juga sedari. kalao kalian baca entry ni..aku ucapkan berbanyak2 TERIMA KASIH sebab kalian antara orang2 yang aku SAYANGGGG kat dunia ni.

Ya Allah jadikanlah aku hambaMu yang bersyukur..teguhkanlah dan ikhlaskan hatiku dlm persahabatanku. Tuluskan hati2 kwnku, hatiku dalam melalui episod sebuah persahabatan yg ikhlas keranaMu Ya Allah. 





No comments:

Post a Comment